قيمت تلويزيون سامسونگ اصل گناوه

۳ بازديد

تلويزيون سامسونگ اصل و جنگ بين پرندگان

Samsung S95B OLED بهترين تلويزيون سامسونگ است كه ما آزمايش كرده ايم. اين تلويزيون جديد در سري 2022 سامسونگ و اولين تلويزيون OLED سامسونگ در سالهاي متمادي است. اين تلويزيون كمي متفاوت از تلويزيونهاي OLED است كه در سالهاي اخير توسط الجي و سوني عرضه شدهاند، زيرا فناوري OLED موجود را با فناوري فيلتر رنگي Quantum Dot سامسونگ تركيب ميكند. اين امكان را به آن مي دهد تا طيف وسيع تري از رنگ ها و رنگ هاي روشن تر را نسبت به پنل هاي OLED سنتي نمايش دهد. اين بدان معناست كه S95B كيفيت تصوير كلي بهتري نسبت به QN90B QLED سامسونگ دارد ، با رنگ مشكي عميق تر و زمان پاسخگويي بسيار سريعتر. اين تلويزيون سامسونگ اصل فوقالعاده با بهترين عملكرد HDR است كه تاكنون روي هر تلويزيوني آزمايش كردهايم، زيرا به اندازهاي روشن ميشود كه نقاط برجسته كوچك را حتي بيشتر از يك OLED معمولي برجسته ميكند. همچنين داراي پشتيباني از eARC است كه به شما امكان مي دهد سيگنال هاي Dolby Atmos را به نوار صوتي يا گيرنده سازگار منتقل كنيد. Samsung QN90B QLED بهترين تلويزيون ميان رده سامسونگ است كه ما آزمايش كرده ايم. در كنار Samsung QN95B QLED ، اين تلويزيون پرچمدار 4k از سري 2022 سامسونگ است و داراي نور پس زمينه Mini LED چشمگير است. QN95B يك تلويزيون تقريباً يكسان با پردازنده كمي بهتر و جعبه One Connect خارجي است كه با انتقال ورودي ها به يك جعبه جداگانه، اتصالات شما را ساده مي كند. به طور كلي يك تلويزيون عالي با مجموعه اي عالي از ويژگي ها است، بنابراين چيزي براي همه وجود دارد.

  • تأسيسات مربوط به ارتباطات
  • استفاده از هوش مصنوعي براي تشخيص نور و ابعاد فضا
  • Afraland - 10 ماه پيش
  • قيمت تلويزيون سامسونگ 50 اينچ
  • پپشتيباني از حافظه جانبي با معماري MBR

samsung tvدر شماره مدل تلويزيون هاي سال 2020 از حرف T، تلويزيون هاي 2021 از حرف A و تلويزيون هاي 2022 از حرف B استفاده مي شود. همچنين مدل هاي QLED كه از تلويزيون هاي رده بالاي سامسونگ هستند از حرف Q استفاده مي شود مثل Q90B كه يك تلويزيون QLED عرضه شده در سال 2022 است. تلويزيون هاي سامسونگ در انواع مختلفي توليد و به بازار عرضه مي شود. تلويزيون هاي LED و QLED از جمله شناخته شده ترين و معروف ترين تلويزيون هاي سامسونگ هستند. اما آيا با همه سري هاي مختلف تلويزيون سامسونگ آشنا هستيد؟ تلويزيون هاي QLED سامسونگ از فناوري LED مبتني بر نقاط كوانتومي استفاده مي كنند، تكنولوژي اي كه ويژه كمپاني سامسونگ است و توسط اين سامسونگ ابداع شده و در تلويزيون هاي اين برند به كار مي رود. نقاط كوانتومي در تلويزيون QLED سامسونگ نيمه رسانا هاي بسيار ظريف در مقياس نانو هستند كه بسته به اندازه ذره، نور هاي مختلفي را از خود ساطع مي كنند.

قيمت تلويزيون سامسونگ Tu8000 55 ديجي كالا

پشتيباني از دستيارهاي صوتي گوگل، الكسا و بيكسبي هوشمند بودن 100% اين محصول را تضمين مي كند. از راه دور و به وسيله ي صداي خود تلويزيون را كنترل كنيد. با داشتن قابليت SmartThings مي توانيد با يك كنترل به تمام دستگاه ها و لوازم خانگي خود دسترسي پيدا كنيد و خانه اي هوشمند را براي خود بسازيد. وجود قابليت mirror اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند تا در سريع ترين راه ممكن گوشي هاي هوشمند خود را به تلويزيون وصل كنند و محتواي مورد نظر را بروي نمايشگر 55 اينچي ببينند. با عزيزيان خود تماس تصويري برقرار كنيد. سيستم عامل قوي تلويزيون سامسونگ BU8500 از برنامه ي Video Call Application يا همان تماس ويديويي پشتيباني مي كند. ارتباط برقرار كردن با تلويزيون و به نمايش گذاشتن محتواي دلخواه حق هر كابر است از اين رو تمام شركت ها بايد بكوشند تا بتوانند تلويزيون هاي توليدي خود را به تمام پورت ها ارتباطي مجهز كنند.

  • پشتيباني از HDMI با قابليت HDMI-ARC و eARC
  • داراي برنامه گالري
  • براساس توان - 14000
  • كيفيت تصوير تلويزيون ال جي يا سامسونگ؟

تلويزيون جزو لوازم خانگي است كه در دسته سرگرمي ها قرار مي گيرد و از اين رو برند سامسونگ در تلاش است كه تلويزيون هاي باكيفيت توليد كند. جهت خريد اينترنتي مي توانيد تلويزيون ال اي دي سامسونگ را در سايت قسطي كلاب بخش لوازم خانگي خريداري نماييد. يكي از تلويزيون هاي ساده و در عين حال كارآمد شركت سامسونگ، تلويزيون ال اي دي سامسونگ مدل 40M5860 سايز 40 اينچ تلقي مي شود. اين مدل تلويزيون با اندازه و ابعاد مناسب خود براي استفاده در فضا هاي كوچك و كم مساحت، گزينه ايده آل و هوشمندانه اي به شمار مي رود. كيفيت و وضوح تصوير اين مدل تلويزيون Full HD بوده و در مقايسه با ابعاد و اندازه هاي خود، از كيفيت تصوير مطلوب و مناسبي بهره مي برد. سيستم صوتي در نظر گرفته شده براي تلويزيون سامسونگ از كيفيت صدايي مناسب و فراگير برخوردار مي باشد. تلويزيون ال اي دي سامسونگ مدل 40M5860 سايز 40 اينچ داراي فناوري نمايشگر ال اي دي تخت بوده و داراي نسبت تصوير 16:9 مي باشد.

 

تلويزيون سامسونگ ال اي دي

 

تلويزيون TU8300 محصولي بسيار زيبا با صفحه نمايش منحني است كه براي بسياري از افراد جذابيت بيشتري از نمايشگرهاي تخت دارد. همانطور كه در عكس بالا هم ميبينيد سامسونگ در اين تلويزيون از استايل بسيار زيبا و جالب توجه استفاده كرده كه در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسياري از خريداران قرار گرفت. تلويزيون BU8500 محصولي جديد است كه در سال 2022 كمپاني سامسونگ از آن رونمايي كرد. همچنين با استفاده از فناوري هوش مصنوعي امكان ايجاد پخش صدا براي حالتهاي مختلف را فراهم كرده كه ميتواند مطابق با ميل كاربر در تلويزيون ارائه شود. گذشته از اين در تلويزيون BU8500 اين امكان وجود دارد كه آن را به ساندبارهاي سري Q با استفاده از فناوري Q-Symphony تلويزيون را به آن متصل كنيد. همچنين اين تلويزيون بو وجود ساندابار نيز صدايي كاملا هماهنگ را براي مخاطب ارائه ميدهد كه ميتواند فوقالعاده باشد. در اين تلويزيون سامسونگ نيز از نسخه 2022 سيستم عامل تايزن پشتيباني كرده كه ميتواند سرگرم كننده باشد و اوقات فراغت خوبي را براي شما در منزل فراهم سازد.

نكته: براي متوقف كردن ارسال ويديو به تلويزيون، دوباره روي نماد Cast ضربه بزنيد و از نماي بازشو قطع ارتباط را انتخاب كنيد. اگر ميخواهيد كل گوشي اندرويدي خود را به تلويزيون سامسونگ خود بازتاب دهيد، ميتوانيد از ويژگي انعكاس صفحه استفاده كنيد. همانطور كه از نام آن پيداست، اين ويژگي اساساً هر كاري را كه روي تلفن خود انجام مي دهيد در تلويزيون متصل نشان مي دهد. به عنوان مثال، اگر ويديويي را در گوشي خود پخش كنيد، در تلويزيون نشان داده مي شود و اگر برنامه را ترك كنيد و برنامه ديگري مانند كروم را باز كنيد، كل فرآيند در تلويزيون نشان داده مي شود. به طور خلاصه، انعكاس صفحه اساساً نمايشگر گوشي شما را بر روي يك صفحه نمايش بزرگتر منعكس مي كند. اين روش براي نمايش يا پخش محتواي برنامه اي كه از تحويل محتوا در تلويزيون شما پشتيباني نمي كند مفيد است. تنظيمات را در گوشي اندرويدي خود باز كنيد.

شما مي توانيد برنامه SmartThings را از طريق لينك هاي زير براي موبايل هوشمند خود نيز دانلود و نصب كنيد. تلويزيون سامسونگ TU8000 در سايز هاي 43 اينچ، 50 اينچ، 55 اينچ، 65 اينچ، 75 اينچ و 82 اينچ توليد مي شود. اين تلويزيون از طراحي جديد بدون حاشيه يا New Bezel-less برخوردار است و 3 طرف صفحه نمايش اين تلويزيون تقريبا بدون حاشيه است (3-side Boundless) (اين طراحي ممكن است براي تمام مناطق جغرافيايي وجود نداشته باشد). اين موضوع باعث مي شود شما روي تصوير در حال پخش تمركز بيشتري داشته باشيد و در صحنه هاي غوطه ور شويد. پايه هاي اين تلويزيون در دو طرف تلويزيون قرار دارند و فضاي كافي براي قرار گيري ساندبار جلوي تلويزيون وجود دارد. پشت اين پايه ها محلي براي مخفي كردن و نگهداري كابل هاي متصل به تلويزيون وجود دارد. به اين ترتيب شما مي توانيد تمام كابل هاي متصل به تلويزيون را كاملا مرتب و منظم، پشت پايه مخفي كنيد. طراحي اين تلويزيون كاملا مينيمال، براق و شيك است و به راحتي با محيط خانه شما هماهنگ مي شود.

استفاده از اين ويژگي به نوع كنسول بازي متصل شده به تلويزيون بستگي دارد. تلويزيون 4K سامسونگ TU8300 داراي تكنولوژي Auto Depth Enhancer است. اين تلويزيون داراي انحناي R4200 مي باشد و تا فاصله 3 الي 4 متري بيننده را در تصاوير و صحنه ها غوطه ور مي كند. اين محصول به كمك تكنولوژي Auto Depth Enhancer كنتراست تصاوير را در چندين لايه پردازش و تنظيم مي كند و عمق تصاوير را افزايش مي دهد. به اين ترتيب تصاوير واقعي تري را شاهد خواهيد بود و محو تماشاي صحنه ها خواهيد شد. اين فناوري كه تنها مختص تلويزيون هاي 2020 نمي باشد بصورت ويژه بر روي رنگ تصاوير تمركز مي كند. تلويزيون سامسونگ مدل 55TU8300 با فناوري PurColor قادر است تا با بهبود رنگ محتواي در حال نمايش، تصاويري با رنگ هاي جذاب و خيره كننده را به بيننده نشان دهد. نحوه كار اين قابليت اين گونه مي باشد كه رنگ هر دو پيكسل مجاور در صفحه توسط پردازشگر Crystal Processor 4K مورد بررسي قرار گرفته و رنگ اصلي آنها تشخيص داده خواهد شد.

Top 5 كتاب درباره تلويزيون سامسونگ

چون تلويزيون هر چند از نظر طراحي بي عيب و نقص باشد وقتي كيفيت تصوير پاييني داشته باشد ارزش خريد كمي خواهد داشت. به اين دليل است، كه توليد كنندگان هميشه در تلاش هستند با مجهز بودن تلويزيون به انواع فناوري هاي نوين بهترين تصاوير را ارائه دهند. در اين ميان سامسونگ كه از برترين هاي جهان به حساب مي آيد، با توليد تلويزيون سامسونگ Au7000 يكبار ديگر همهي نگاه ها را به سمت خود برگرداند. اين مدل از نمايشگر هاي كريستالي اين كمپاني كرهاي به حساب ميآيد، كه در سال 2021 از آن رونمايي كرده و در اختيار همه قرار داده. تلويزيونهاي كريستالي با طيف گسترده رنگها به جرات ميتوان بيان كرد كه خالق تصاوير خارق العاده و جذاب با رنگهاي غني و واقعي است. فناوري 4k كه در بيشتر تلويزيونها حضور پررنگي دارد، در اين مدل نيز جاي گرفته است. اين قابليت با داشتن رزولوشن 3840×2160 پيكسل 4 برابر بيشتر از full HD تصاوير با كيفيتي و زندهاي را ارائه ميدهد.

samsung tvسامسونگ جز شركت هايي است كه در هنگام طراحي و ساخت محصول، آن را از همه ي جوانب تلويزيون 55 اينچ سامسونگ 55Q70T حمايت مي كند. تلويزيون سامسونگ BU8000 مجهز به سيستم صوتي 2 كاناله با توان صوتي 20 وات مي باشد. تلويزيون 55 اينچ سامسونگ BU8000 مجهز به جذاب ترين قابليت هاي صوتي در دنياي امروزي است. تلويزيون هاي امروزي بر خلاف مدل هاي قديمي از امكانات و توانايي هاي بالاتري برخوردارند به گونه اي كه مي توانند همانند يك مانتور براي ما ايجاد نقش كنند كه اين امكانات را مديون سيستم عامل ها مي باشند. تماس ويديويي، فناوري SmartThings و قابليت اتصال به دستگاه هاي هوشمند اعم از لب تاپ و گوشي جر ويژگي هاي هوشمند آن محسوب مي شود. با خريد دوربين Slim Fit Cam به صورت جداگانه بر روي نمايشگر بزرگ تماس تصويري برقرار كنيد و عزيزان خود را در نمايي بزرگ ببينيد. همچنين با اتصال لب تاپ به كارهاي عقب مانده ي خود را بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون برسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد