لپ تاپ هاي اقتصادي مناسب گيمينگ

۳ بازديد

از كامپيوتر Impact شنيده ايد؟ اينجا هست

laptopآغاز كرد. البته در برخي استانها اين سازمان هنوز به وجود نيامده و در hp pavilion 17 قيمت شرف تاسيس هستند. سازمان صنفي رايانه اي چه شاخههايي دارد؟ از آنجايي كه امور رايانهاي بسيار گسترده است، مسئولين مربوطه به منظور اداره بهتر كارها، آنها را به شاخههاي مختلف تقسيم كردهاند كه هر كدام از آنها شامل مباحث مشخصي ميشوند. در اين شاخه، مسئولين به امور مربوط به شركتهايي كه فعاليتهاي كامپيوتري انجام ميدهند، رسيدگي ميكنند. اين شاخه با همكاري افراد حقوقي صنف كه براساس قانون تجارت ايجاد شدهاند، شكل گرفته است. در اين شاخه بر فعاليتهاي فروشگاههاي كامپيوتري نظارت ميشود. عرضه محصولات سخت افزاري، نرم افزاري و حاملهاي حاوي اطلاعات كه قطعات مصرف شده در آن نيازي به پشتيباني ندارند. عرضه محصولات كامپيوتري كه پشتيباني فني آن توسط شركتهايي كه در قسمت قبل توضيح داديم، ارائه ميشود. اين شاخه با شراكت افراد حقيقي كه پروانه كسب دارند، تشكيل ميشود. خوب است بدانيد كه عضويت اعضاي حقيقي در نظام صنفي رايانهاي، اختيارات قانوني اتحاديهها و مجامع امور صنفي را سلب نميكند.

عامل اصلي متمايزكننده لنوو و ايسوس!

laptopاز طرف ديگر، بيشتر لپتاپهاي Lenovo در مقايسه با Asus از قيمت بالاتري برخوردار هستند. اين امر با توجه به محبوبيت اين شركت قابلدرك است! بنابراين آنها ميتوانند بدون از دست دادن مشتري، قيمتها را افزايش دهند. درواقع، اگر ما دو لپتاپ با مشخصات دقيقاً يكسان Asus و Lenovo داشته باشيم، لپتاپهاي Lenovo ابتدا به فروش ميرسند حتي اگر گرانتر باشند! لنوو از محبوبيت برند خود براي افزايش قيمت خود استفاده ميكند، مشابه با ماركهاي ديگر مانند اپل. بنابراين، گرچه اين مارك محبوب است، اما اگر به دنبال لپتاپهاي ارزانقيمت هستيد، گزينه خوبي براي خريد نخواهد بود. حسن اين مارك اين است كه خريدوفروش آنها راحتتر صورت ميگيرد. اگر بهخوبي از لپتاپ خود مراقبت كنيد، لنوو نيز ميتواند گزينه بسيار خوبي باشد. عامل اصلي متمايزكننده لنوو و ايسوس! جدا از طراحي، قابليت حمل و كيفيت ساخت، اجزاي سختافزاري خوب چيزي است كه لپتاپهاي ايسوس و لنوو را از يكديگر متمايز ميكند. هرچند كه هر دو مارك در سختافزارهاي خود سرمايهگذاري زيادي ميكنند و سعي ميكنند از يكديگر سبقت بگيرند.

قيمت و كيفيت فوقالعاده براي هر فردي وسوسهكننده است.

همانطور كه با معناي كالاي استوك آشنا شديد، اين دسته از كالاها بعد از انبار كردن در درجهبنديهاي A، B، C و D قرار ميگيرند. بدين ترتيب، شما هنگام خريد لپ تاپ استوك انگار كالايي خريداري كردهايد كه دست نخورده و كاملاً نو باقي مانده است. اين دسته از كالاها درجه A دارند و با اطمينان نو بودن به شما فروخته ميشود. پس هنگامي كه حرف از لپ تاپ استوك به ميان ميآيد، ذهن شما نبايد به سمت لپتاپهاي دست دوم و معيوب برود. تنها معنايي كه براي كار لپ تاپهاي دست دوم وجود دارد، كالاهاي ذخيره شده در انبار است. آيا خريد لپ تاپ استوك در ايران پيشنهاد مي شود؟ قيمت و كيفيت فوقالعاده براي هر فردي وسوسهكننده است. اما هميشه در ايران كالاهاي كار كرده يا استوك انتخاب مناسبي به نظر نميرسد. مخصوصا اين روزها كه افراد سودجو در بازار بسيار هستند. از طرفي پيدا كردن يك فروشگاه معتبر ميتواند تمام دلهره و نگرانيهاي خريد لپ تاپ استوك را از بين ببرد.

  • برنامه تنظيمات را باز كنيد
  • سرعت پردازنده
  • ۸ گيگا بايت رم با سرعت ۲۴۰۰
  • نام: Minecraft
  • ۲ كيلو گرم وزن
  • پردازنده مركزي: اينتل Core i7 ۹۷۰۰ يا نسل نهمي
  • رئيس سازمان
  • لپ تاپ ايسوس زفيروس

laptopاولين دستگاههاي CDC پردازندههاي نردهاي (اسكالر) خيلي سريع بودند؛ ده برابر سريع تر از سريع ترين ماشين هاي سير شركت ها. در دههٔ ۱۹۷۰ اكثر سوپركامپيوترها به انجام محاسبات برداري پرداختند و بسياري رقبا و توليد كنندگان جديد پردازندههاي خودشان را با قيمت پايين با همان روش كار به بازار ارائه كردند تا در بازار حاضر شوند. در ابتدا و ميانهٔ دههٔ ۱۹۸۰ كامپيوترهايي با پردازندههاي اندك برداري كه به صورت موازي كار ميكردند تبديل به استاندارد شدند. هر ماشيني معمولا چهارده تا شانزده پردازندهٔ برداري داشت. امروزه طرح هاي موازي بر اساس ميكروپروسسورهاي آمادهٔ نوع سرور ساخته ميشوند از جمله power pc, Itanium, x86-64 و مدرن ترين سوپركامپيوترها بسته (كلاستر) هاي كامپيوتري با تنظيمات دقيق هستند كه پردازندههاي كم حجم و رابط هاي داخلي سفارشي و بسته به مورد دارند. واژه ي ميني كامپيوتر در دهه ۱۹۶۰ براي توصيف رايانه هاي كوچك نسل سوم كه بر فن آوري ترانزيستور و حافظه ي هسته اي بنا شده بود گسترش يافت.

كامپيوتر - شش شكل چالش

laptopهمچنين اين محصول كمپاني ريزر آداپتور 100 واتي دارد، اين آداپتور به شارژ سريعتر لپتاپ كمك ميكند. اين مكبوك اپل يكي از سبك ترين لپ تاپ ها با سايز صفحه نمايش 14 اينچ است. MacBook Pro (2021) يكي از بهترين لپتاپهاي دنياست كه وزن 1.6 كيلوگرمي دارد و از ابعاد كلي 15.5 در 221.2 در 312 ميليمتر برخوردار است. اين لپتاپ جديد اپل سه عدد پورت USB-C و يك درگاه ورودي USB 4 دارد. اين كمپاني 6 بلندگو با قابليت پخش صداي استريو بر روي اين مكبوك قرار داده است. كيبورد به كار رفته بر روي اين لپتاب از نوع Magic و مختص خود اپل است. اين كامپيوتر قابل حمل از تكنولوژي Force Touch بهره ميبرد. همچنين اين مكبوك اپل حسگر اثر انگشت دارد كه شما را قادر ميسازد تا بتوانيد به راحتي امنيت كامپيوتر قابل حمل خودتان را افزايش دهيد. بر روي لپتاپ MacBook Pro (2021) يك باتري lithium-polymer قرار گرفته كه با يكبار شارژ بيش از 17 ساعت كار ميكند.

همانند خريد لپ تاپ نو در خريد لپ تاپ دست دوم هم بايد كاربري خود را مشخص كنيد. در مك بوك ها هم همانند لپ تاپ ها امكانات و قدرت سخت افزارها و كاربري و وزن و قيمت و باتري، مواردي هستند كه مدل مك بوك مناسب شما را مشخص ميكنند. به طور كلي عمر لپ تاپ اپل به دليل استفاده از سخت افزارهاي عالي بالا است و حدود يك دهه خواهيد توانست با آن روزگار بگذرانيد. لپ تاپ اپل در اندازه هاي ۱۲ اينچي، ۱۳ اينچي، ۱۵ اينچي و ۱۷ اينچي عرضه شدهاند. مك بوك اير ۱۳ اينچي تا حدودي ساختار مك بوك هاي قديمي را دارد مثلا پردازنده و صفحه كليد. ارزان ترين لپ تاپ اپل است و بيشترين عمر باتري يعني ۱۴ ساعت را دارد. مك بوك پرو ۱۳ اينچي، از مك بوك اير ۱۳ اينچي، قيمت و سرعت و گرافيك بيشتري دارد. مك بوك پرو ۱۳ اينچي MacBook Pro MLH12 تاچ بار و تاچ آي دي دارد و شكاف SD ندارد. مك بوك پرو ۱۵ اينچي، مك بوك حرفهاي ها است كه پردازنده گرافيكي و SSD و قدرت بالاي صفحه نمايش آن چشم نوازي ميكند. خبرهاي متنوعي از جمله رونماييي دو سرور جديد HPE، باگ هاي ساده اما عجيب گوگل، WWDC22، پردازنده جديد AMD مخصوص سرور؛ بخشي از خبرهاي تكنولوژي اين پادكست است. لپ تاپ از چه برندي باشد؟ در اين شماره از پادكست، درباره يكي از مهمترين اقدامات در حوزه نگهداري از سرور صحبت كرديم. جنرال سروسي سرور. موضوعي كه غفلت از آن ميتواند خسارتهاي سنگيني به سرور ديتاهاي شما وارد كند.

laptopاين يكي از حربههايي است كه در كتابخانه دانشگاهها يا در مشاغلي كه از لپ تاپ و كامپيوتر به صورت ثابت استفاده ميكنند قابل استفاده است. براي همه لپ تاپها محل مشخصي در نظر گرفته شده كه با استفاده از يك كابل مخصوص ميتوان آنها را به ميز متصل كرد و از برداشتن آنها جلوگيري كرد. اين پورت مخصوص معمولاً در قسمت پشت يا در سمت راست لپ تاپ قرار دارد و كابل مخصوص آن را هم به راحتي ميتوان از بازار تهيه كرد. البته با توجه به اينكه لپ تاپها به عنوان ابزارهاي متحرك هستند، شايد اين روش چندان براي شما خوشايند نباشد. در ضمن با يك وسيله برش نيمه حرفه اي به راحتي قابل پاره شدن و جدا كردن است. رها كردن لپ تاپ يا هر وسيله ديگري، به طور بالقوه آنها را در معرض سرقت قرار ميدهد. شما چه در سفر باشيد و وسايل خود را در اتاق هتل رها كنيد و چه در ماشين باشيد و مثل من لپتاپ را در ماشين رها كنيد، اميد چنداني براي پيشگيري از سرقت آنها نداريد.

معرفي روشن رويكرد رايانه

در اين مطلب مروري بر اين فناوريها خواهيم داشت. تكنولوژي لنوو از نسل جديد تينكبوك 16p با پشتيباني از لوازم جانبي ماژولار رونمايي كرد لنوو تينكبوك 16p به جديدترين پردازندههاي اينتل و گرافيكهاي انويديا مجهز شده است. تكنولوژي لنوو از لپتاپ Yoga Book 9i با دو نمايشگر 13 اينچي OLED رونمايي كرد با وجود دو نمايشگر و صفحه كليد قابل جابجايي، ميتوان از YogaBook 9i به شيوههاي متفاوتي استفاده كرد. تكنولوژي MSI از اولين لپتاپ دنيا با نمايشگر 144 هرتزي 4K Mini LED رونمايي كرد در نمايشگاه CES 2023 با انواع سختافزارها و لپتاپها روبهرو شديم كه هركدام گروه خاصي از كاربران را درنظر گرفتهاند. تكنولوژي ايسوس همراه با ZenBook Pro 14، از نسخه جديد چندين لپتاپ OLED خود رونمايي كرد ايسوس با معرفي اين لپتاپها تلاش كرده تا علاوه بر رقابت با اپل، نياز طيف گستردهاي از كاربران مختلف را برآورده كند. تكنولوژي نسل جديد لپتاپهاي TUF ايسوس با جديدترين پردازندههاي اينتل و AMD معرفي شد لپتاپهاي جديد داراي يك سوئيچ اختصاصي MUX هستند كه از فناوري پيشرفته Optimus انويديا پشتيباني ميكند.

مقاله غيرمعمول روش هاي فريبنده رايانه را آشكار مي كند آنچه را پاسخ}

laptopاگر به فروشگاههاي موبايل و كامپيوتر سر زده باشيد، حتما بارها ديدهايد كه روي يك كاغذ آ چهار نوشته شده؛ لپتاپ مدلِ فلان موجود است. البته هر كدام از فروشندهها ممكن است يكي از چهار شكل لب تاپ، لپ تاب، لب تاب يا لپ تاپ را به كار برده باشند. در اين نوشتار قصد داريم درباره نگارش درست اين واژه توضيح بدهيم. Laptop واژهاي انگليسي است كه از تركيب Lap و top ساخته شده است. Lap يعني بالاي زانو و top يعني روي و در مجموع Laptop به رايانه كوچكي گفته ميشود كه روي قسمت فوقاني زانو قرار گرفته و استفاده از آن بهدليل سبكي و كوچكي آسان است. درنتيجه صامت ب در شكل اصلي واژه، وجود ندارد. اما چرا در زبان فارسي اين كلمه به صورت لب تاب رايج شده است؟ طبق خاصيت زبان فارسي، حروف به مرور زمان شكل آوايي خود را تغيير ميدهند. مثلا در بسياري از لغات، حرف پ به ب تبديل شده است -در زبان شناسي اين تغيير را كمكوشي مينامند- و اين تغيير آوايي از گفتار به نوشتار هم سرايت كرده است. اما بايد بدانيم كه اين تغيير، معناي اصلي واژه را مخدوش ميكند و بايد از لپتاپ استفاده كنيم. همچنين بد نيست بدانيد كه كلمه رايانه كيفي واژهاي است كه فرهنگستان زبان فارسي به عنوان جايگزين كلمه لپ تاپ پيشنهاد داده است. تايپ دهانگشتي مهارتي است كه همه به آن نياز داريم. آن را با آسانترين و بهترين روش بياموزيد.

  • برند اچ پي (HP)
  • صفحهنمايش ۱۳ و ۱۴ اينچي و گاهي ۱۲ اينچ
  • پردازنده Pentium Gold 6405U با دو هسته و ۴ ترد
  • شارژدهي حدودا 2 ساعته
  • ۱ ترابايت SSD NVMe
  • شيوه تفكر منطقي و گامبهگام

لپ تاپ ها به دسته بندي هاي مختلفي تقسيم مي شوند و با توجه به معيار هاي مختلفي ارزيابي مي شوند. اولين و مهم ترين دسته بندي لپ تاپ ها نوع كاربرد آنها مي باشد. به طور كلي لپ تاپ ها به 4 دسته تقسيم مي شوند كه در ادامه به ويژگي هاي هر كدام خواهيم پرداخت. اين مدل لپ تاپ از لحاظ قيمت بسيار مقرون به صرفه است و نيازي نيست تا براي خريد آن بودجه زيادي داشته باشيد. از طرفي در اين مدل از لپ تاپ ها بيشتر سعي شده تا بهترين و مناسب ترين امكانات گرد هم جمع شوند تا فرد از كار كردن با آن لذت ببرد. لپ تاپ هاي اقتصادي مناسب گيمينگ و كارهاي حرفه اي نيستند و براي كارهاي خيلي سنگين مثل مدل سازي و غيره نيز استفاده نمي شوند. اين مدل بيشتر مناسب استفاده هاي شخصي مي باشد. براي چه كساني مناسب است؟ اگر بودجه زيادي نداريد و كارهاي حرفه اي مثل اديت و مدل سازي انجام نمي دهيد و دوست داريد لپ تاپي داشته باشيد كه براي اكثر كارها مناسب باشد اين مدل مناسب شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد