بررسي تلويزيون LG 55LM9600

۳ بازديد

بدون مرز! (بررسي تلويزيون LG 55LM9600)

lg tvتلويزيون ال جي در وهله اول وظيفه نمايش تصاوير و فيلم ها را براي بازديد كنندگان بر عهده دارد. مي توان اين وظيفه را وظيفه اصلي تلويزيون هاي مختلف دانست. از آنجاييكه امروزه تلويزيون يك وسيله كليدي در بسياري از خانه ها است، سازندگان اين نوع از وسايل پا را از وظايف اصلي آن فراتر نهاده اند. سازندگان و طراحان كمپاني ال جي امروزه كاربرد هاي جانبي فراواني را به تلويزيون هاي خود افزوده اند كه هر يك از اين كاربرد ها مي توانند دريچه اي بزرگ به دنياي تكنولوژي را به روي افراد بگشايند. اسمارت تلويزيون هاي ال جي با در اختيار داشتن توانايي هاي منحصر بفرد، اين دستگاه را به دستگاهي فراتر از يك صفحه نمايش تبديل كرده اند. تلويزيون ال جي اسمارت يا هوشمند تحولي عظيم در ارائه خدمات تلويزيوني براي شركت الجي را فراهم نموده است. كنترل تلويزيون ال جي وسيله اي است كه هنگام خريد اين محصول داخل جعبه و جز وسايل جانبي آن مي باشد.

قيمت تلويزيون ال جي Diaries

lg tvاين سري از كيفيت نمايشي بسيار بالايي برخوردارند و در زمينه نمايش رنگ و كنتراست بهترين هستند. در نمايشگر OLED ويژگي مهمي به نام Self-Lit Pixel به خدمت گرفته شده كه بر اين اساس ديگر لامپهاي LED حذف شدهاند و پيكسلها منبع نور خود به شمار ميروند. با خريد تلويزيون ال جي كه از نمايشگر نوع OLED evo برخوردار شده ميتوانيد طبيعيترين رنگها را تماشا كنيد و از واقعي بودن تصاوير لذت ببريد. ساختار اين نوع نمايشگر نيز بر اساس ويژگي Self-Lit Pixel و حذف لامپها در نظر گرفته شده با اين تفاوت كه اين بار لايهاي نازك نيز بر روي پيكسلها قرار دارد. اين لايه به منظور انتشار بهتر نور و رنگ در نمايشگر طراحي شده و باعث وفاداري 100 درصدي تلويزيون هاي اين برند به رنگهاي محتوا ميشود. حال كه به نوع نمايشگر و پنل پرداختهايم بد نيست در ارتباط با رزولوشن در نمايشگر نيز اطلاعاتي داشته باشيد زيرا اين ويژگي هم در كيفيت و هم در قيمت تلويزيون ال جي تاثير دارد.

در خريد تلويزيون ال جي چه فاكتورهايي مهم است؟

lg tvدر اين مقاله قصد داريم تا به بررسي تخصصي تلويزيون ال جي بپردازيم. تلويزيون هاي ال جي اولين بار در كشور كره ساخته شد و تاريخچه اين برند بر مي گردد به سال ها قبل. تلويزيون ال جي تمام امكاناتي كه از يك تلويزيون انتظار داريد را در مدل هاي متنوع خود دارد. وقتي حرف از تنوع زده مي شود دقيقاً مي توان حرف برند ال جي را به ميدان آورد. زيرا اين برند در تلويزيون هاي خود هر تكنولوژي جديدي را كه فكر كنيد استفاده كرده است و در تلويزيون هاي رده بالاي آن كلاً هيچ نقصي ديده نمي شود. در جدول بالا مي توانيد پرفروش ترين مدل هاي ال جي در فروشگاه افرالند را مشاهده كنيد. در خريد تلويزيون ال جي چه فاكتورهايي مهم است؟ وقتي به بازار مي رويد و يا در بين وبسايت هاي مختلفي مثل افرالند به دنبال تهيه يك وسيله مي گرديد احتمالاً شما امكانات زيادي را در هر مدلي ببينيد و شما را در هنگام خريد سردرگم مي كند.

تلويزيوني با ابعاد متناسب با اتاق نشيمن خود تهيه كنيد. تلويزيون ال جي خيلي بزرگتر و يا خيلي كوچكتر از فضاي شما، تنها بي نظمي و بهم ريختگي فضا را براي شما به دنبال خواهد داشت. هرگز گول تبليغات بصري نظير تلويزيون هاي صفحه خميده را نخوريد. اين نوع از تلويزيون ها فقط جذابيت بصري داشته و هيچ تفاوتي در كيفيت تصوير آنها نسبت به صفحه تخت، وجود نداد. نسل جديد تلويزيون ال جي يعني OLED برتري واضحي نسبت به LCD و LED دارند. بنابراين سعي كنيد خود را از دسترسي به اين تكنولوژي جديد محروم نكنيد. حتما توجه داشته باشيد كه تلويزيون خريداري شده توسط شما داراي حداقل چهار پورت HDMI باشد. تلويزيون هاي با قدرت رفرش كمتر از 120 هرتز ارزش خريد ندارند. بهتر است در اين مورد دقت لازم را داشته باشيد. خريدن تلويزيون ال جي و ساير تلويزيون هاي با تصوير سه بعدي مي تواند هزينه بالايي را بر دوش شما بگذارد. اين نوع تلويزيون ها براي كودكان جذابيت بيشتري دارند.

خريد Lg Tv

نمايشگر اين محصول در اندازه 49 اينچ موجود است و ميتوان آن را در مكانهاي مختلف از محيط خانه و يا محيط كار قرار داد. اين مورد را نيز توجه كنيد كه نمايشگر 49 اينچي اين محصول، از نور پسزمينه EDGE بهره ميبرد و اين موضوع در نهايت ميتواند باريكتر شدن قاب و لبههاي محصول نسبت به نور Dirext را به همراه داشته باشد. موتور پردازنده تلويزيون ال جي 49uk6400؛ با 4 هسته، پردازش رنگ را در سريعترين حالت ممكن به همراه جلوههاي بسيار خاص و ويژهاي تنظيم ميكند تا از تماشاي محتواي خود نهايت لذت و استفاده را ببريد. در تلويزيون ال جي 49uk6400؛ كه يكي از محصولات پيشرفته شركت ال جي است، از قابليت Active HDR استفاده شده است. اين ويژگي ميتواند تصاويري با وضوح بالا در كيفيت رنگي بسيار مناسب مهيا كند. از ديگر ويژگيهاي برتر تلويزيون ال جي 49uk6400 محصول شركت كرهاي ال جي، ميتوان به وجود و نصب گيرنده DVB-S2 اشاره نمود.

lg tvدر ادامه به معرفي تلويزيون هاي ال جي 2021 و 2022 پرداخته و با امكانات آن ها آشنا مي شويم تا در زمان انتخاب بتوانيم بهترين تلويزيون ال جي را انتخاب كنيم. تلويزيون ال جي در سري OLED در دو نوع كيفيت تصوير ساخته شده اند. مدل هاي A, B, C,C,G در كيفيت تصوير 4K و مدل هاي Z در كيفيت تصوير 8K ساخته شده اند. اين تلويزيون ها در دو سال متوالي با پسوند هاي 1و 2 شناخته مي شوند. به صورتي كه مدل هاي A1,B1,C1,G1 مخصوص سال 2021 و مدل هاي A2,B2,C2,G2 توليد سال 2022 هستند. اين قانون در مورد مدل هاي Z نيز وجود دارد. از قابليت هاي تلويزيون ال جي OLED مي توان به سرعت رفرش بالا در مدل هاي B, C, G, G, Z اشاره كرد كه 120 هرتز هستند با قابليت گيمينگ. اما مدل A از اين قاعده مستثني مي باشد و سرعت رفرش 60 هرتزي دارد كه گزينه مناسبي براي بازي حرفه اي نيست.

در اين حالت شما حتي احتياج به ساندبار اضافي براي تقويت صدا تلويزيون نخواهيد داشت. تلويزيون هاي Full HD در سري P, Q توليد 2021 و 2022 ساخته شده اند كه از پورت هاي HDMI, USB پشتيباني مي كنند و شما از طريق پورت USB مي توانيد به صورت مستقيم فلاش يا رم خود را به تلويزيون وصل كنيد. شايد فكر كنيد حالا كه اين تلويزيون هاي كيفيت تصوير پايين تري داشته و سايز كوچك هستند حتماً امكان اتصال به اينترنت را ندارند. در حالي كه اين موضوح صحت نداشته و تلويزيون ال جي فول اچ دي هم قابليت اتصال به واي فاي WiFi هم اتصال به بلوتوث Blutooth را دارند. در بررسي تخصصي تلويزيون ال جي به اين مسئله پي برديم كه اين تلويزيون ها جديدترين تكنولوژي كه در هرتلويزيوني وجود دارند را در خود قرار داده اند. قابليت هاي تلويزيون ال جي بسيار زياد مي باشند چه در حوزه صدا و چه در حوزه تصوير و از تمام امكانات صوتي و تصويري پشتيباني مي كنند.

توجه داشته باشيد كه رزولوشن كيفيت و وضوح تصوير در نمايشگر را شرح ميدهد و هر چه ميزان آن بالاتر باشد شما جزئيات را بهتر و دقيقتر در دسترس داريد. همچنين در نظر بگيريد كه در هنگام خريد تلويزيون ال جي FHD تا حد ممكن سايز كوچك را انتخاب كنيد تا كيفيت تصوير افت بيشتري نداشته باشد. يكي از مهمترين مسائلي كه بايد مورد توجه قرار بگيرد، سايز اين محصولات است كه براي هر خريداري ميتواند متفاوت باشد. معمولا در تعيين سايز مناسب بايد به قيمت، فضاي خانه و مكان قرار گرفتن اين محصول توجه داشته باشيد. پردازشگر در قيمت تلويزيون ال جي چه تاثيري دارد؟ پردازشگر يكي از قطعات اصلي اين محصول به شمار ميرود كه ميتوانيد آناليز و پردازش كردن محتواهاي نمايشي و گاها صوتي را به اين قطعه واگذار كنيد تا پس از بررسيها ديگر داراي مشكلات نباشند. پردازشگر Quad Core يا پردازشگر 4 هستهاي قطعهاي است كه براي محصولات ميان رده اين برند كره اي در نظر گرفته شده است.

تلويزيون ال جي 65UP8000 به پردازنده Quad Core Processor 4K مجهز شده است. اين پردازشگر تصاوير و صحنه را به كيفيت بالا پردازش مي كند. نويز ها و مشكلات موجود در تصاوير را مي گيرد و آن ها را با كيفيت بالا نمايش مي دهد. كنتراست تصاوير را افزايش مي دهد و آن ها را واضح و با جزئيات دقيق نمايش مي دهد. علاوه بر اين تصاويري را كه كيفيت پاييني دارند به كيفيت بالاتر ارتقا مي دهد. بنابراين با وجود اين قابليت شما تصاويري كاملا واقعي و زنده را مشاهده مي كنيد. تلويزيون ال جي 65UP8000 از فناوري AI Brightness Control برخوردار است. اين فناوري نور صفحه را با توجه به محيط تنظيم مي كند. با وجود سنسور تنظيم نور در اين دستگاه با توجه به روشنايي و تاريكي محيط نور آن كم و يا زياد مي شود. اين امر در نمايش دادن كنتراست تصاوير نيز موثر است. بنابراين شما هميشه تصاوير را با كيفيتي عالي مشاهده خواهيد كرد. تلويزيون ال جي 65UP8000 تجربه اي هيجاني را در تماشاي برنامه هاي ورزشي ايجاد مي كند.

همچنين اين تلويزيون ها داراي بهترين پلت فرم هوشمند هستند كه قابل قياس با پلت فرم ساير برند ها نيست. با اينكه تلويزيون ها نسل جديد ال جي و OLED هاي مربوط به اين مارك از كيفيت و كنتراست فوق العاده اي برخوردار هستند اما نسبت به برند هاي ديگر كنتراست آن نسبتا ضعيف است. از ديگر نقاط ضعف تلويزيون هاي ال جي مي توان به كيفيت نسبتا پايين محصولات ارزان قيمت آن اشاره كرد. از جديد ترين محصولات اين مارك، تلويزيون ال جي CX OLED با تصوير خيره كننده ارائه شده توسط پنل OLED، صداي چشمگير و مجموعه اي عالي از ويژگي هاي هوشمند در ميان تلويزيون هاي سال 2020 پيشتاز شده است. بديهي است كه با وجود يك پنل OLED كه داراي كنتراست و وضوح فوق العاده اي است يك محصول با كيفيت و بي نظير ارائه مي شود. اين محصول در اندازه هاي مختلف از 48 اينچ تا 75 اينچ موجود است گرچه گرانتر از اكثر تلويزيونهاي LCD است كه ديده ايم اما بهترين فناوري نمايش را با هزينه اي كمتر نسبتا مناسب ارائه مي دهد. اگر نگران خسارت در اثر سوختن CX OLED هستيد، مي توانيد ساير گزينه هاي تلويزيون ال جي را نير بررسي كنيد، يكي از اين گزينه ها LED ال جي است. ال جي نانو 90 بهترين تلويزيون ال جي با پنل LED 4k است كه تحت آناليز قرار گرفته كه از ويژگي هاي خوبي برخوردار بوده و مانند اكثر LED ها داراي يك پنل IPS است. همچنين داراي نرخ تازه سازي صفحه ي نمايش 120 هرتزي است.

اگر شما هر گونه سوالي در رابطه با كجا و نحوه استفاده از moloudimall داريد، مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد