براي دكوراسيون خانه لوكس چه كنيم؟

۳ بازديد

براي دكوراسيون خانه لوكس چه كنيم؟

kitchen decorationبراي اجراي دكوراسيون خانه لوكس، در كنار كتابها، اشيا عتيقه بچينيد يا مثلا بعضي قفسهها را به چيزي غير از كتاب مثل مجسمهاي خاص يا اسباببازي دوران كودكي خود اختصاص قفسه دكور دهيد. راه ديگر براي اجراي دكوراسيون داخلي لوكس، استفاده از نور كم در محيط است. شايد شما اين ايده را نپسنديد! اما ارزش امتحان كردن را دارد. همه چيز در نور كم جالبتر ديده ميشوند. اين راهكار، فرصتي براي خيالپردازي در اختيار شما قرار خواهد داد. پس همين حالا، براي هر يك از وسايل روشنايي خانه خود، يك ديمر نصب كنيد و با روشنايي محيط، بازي كنيد. نصب ديمر در دكوراسيون خانه لوكس، ارزان تمام خواهد شد. اما اين ايده، از آنهايي است كه از اجرايش پشيمان نميشويد. در همين رابطه، بيشتر بدانيد: ديمر لامپ چيست و چه كاربردي در خانه دارد؟ شايد شما هم از آن دسته افراد خلاقي باشيد كه پياده كردن دكوراسيون خانه لوكس برايتان دشوار نيست. پس ميتوانيد با ايده گرفتن از موارد ذكر شده و به كارگيري خلاقيت خود، خانه اي با دكوراسيون لوكس داشته باشيد. البته هرگز نبايد براي ايدهها چارچوب يا محدوديتي قائل شد. گاهي با ديدن تصوير يك دكوراسيون گران در يك مجله يا قدم زدن در يك فروشگاه اشياء دكوراتيو، ناگهان جرقهاي در ذهن زده ميشود. اجراي همان ايده باعث خاص ديده شدن دكوراسيون منازل گرانقيمت ميشود. اميدواريم جواب سوالات چگونه منزل خود را لوكستر جلوه دهيم يا چگونه منزل خود را گران قيمتتر نشان دهيم را گرفته باشيد. چون ميتوانيد با صرف هزينه معقول، به خانه اي با دكوراسيون لوكس فكر كنيد.

  • يك استند سينيدار براي پرندهها در نظر بگيريد
  • حمام و سرويس بهداشتي
  • بافت در طراحي دكوراسيون
  • لوستر: ۲.۱ ميليون تومان
  • هر كاري دلتان مي خواهد نكنيد
  • صندلي غذاخوري: حدود ۸۰۰ هزار تومان
  • مشاوره تخصصي رايگان
  • استفاده از آينه در چيدمان منزل

kitchen decorationيكي از متريالهايي كه به صورت خشك و بدون آب مورد استفاده قرار ميگيرد، كناف است. در واقع كناف نسل پيشرفته گچ محسوب ميشود و به صورت يك روكش بر روي صفحات گچي اجرا ميشود. امروزه كناف براي طراحي سقف و ديوار فضاهايي مانند پذيرايي، راهرو، اتاقها و ساير قسمتهاي خانه كاربرد دارد. سقفهاي كاذب از جنس كناف به دو صورت ثابت و متحرك تقسيم بندي ميشوند كه در ادامه آنها را توضيح خواهيم داد. اجرا و نصب كناف سقف پذيرايي آسان است. سطوح مناسبي براي اجراي طرحهاي ساده و دكوراتيو دارد. براي سبك كردن وزن ساختمانهاي بلند و برجها، متريال مناسبي است. در مقابل زلزله مقاوم است و در مقابل حرارت، صوت و رطوبت عايق است. براي نصب هالوژن و نورهاي مخفي در سقف و ديوار از كناف ميتوان استفاده نمود. نصب كناف نياز به ظرافت و تخصص دارد و بايد توسط متخصص اين كار انجام شود. كنافها بايد مناسب با نوع فضا انتخاب شوند، براي مثال كنافي كه عايق رطوبت است براي حمام و سرويس مناسب است.

دكوراسيون خانه

محصولات پارچه اي نيز در ابتداي ليست محصولات مورد نياز قرار مي گيرند. اگر از جمله افرادي هستيد كه ملحفه هاي خود را زود به زود تغيير مي دهيد، بايد از اين محصولات به تعداد زياد خريداري كنيد. زماني كه مي خواهيد ازدواج كنيد و يا خانه خود را طراحي كنيد، شايد يكي از سخت ترين موارد انتخاب مبلمان مناسب باشد. زيرا زماني كه مي خواهيد مبلمان خريداري كنيد بايد متراژ خانه، شكل و فرم اتاق ها، جهت و ميزان ورود نور به داخل خانه و تعداد اتاق ها را نيز در نظر داشته باشيد. مبلماني كه خريداري مي كنيد هم بايد با سبك و استيل شما هماهنگ بوده و هم كاربردي باشند. هم چنين اگر فكر مي كنيد كه زياد اهل رفت و آمد هستيد و از مهمان هاي متعددي در خانه خود پذيرايي خواهيد كرد، بايد اين موضوع را نيز در خريد مبلمان در نظر داشته باشيد. زماني كه مي خواهيد براي سالن پذيرايي و اتاق نشيمن مبلمان خريداري كنيد، نقشه و شكل اتاق اهميت بسيار بالايي مي يابد.

kitchen decorationتعدادي هم از المانهاي سنتي بهره ميگيرند تا حال و هواي قديم را به خانه خود بياورند. فضاسازي در خانه و استفاده از عناصر دكوراسيون داخلي فقط براي زيباسازي نيست. چيدمان داخلي درست و حسابشده به ما كمك ميكند بهترين استفاده را از فضاي محدود و كوچكمان بكنيم. شايد در وهله اول تصميم بگيريد در دكوراسيون سوئيت كوچك كل فضا را به چشم يك اتاق بزرگ ببينيد و نخواهيد فضاهاي مختلف را در آن تفكيك كنيد. اين در حالي است كه تجربه ديگران ثابت كرده است تفكيك فضا به هرجومرج كمتر و آرامش بيشتر ختم ميشود. يكي از بهترين روشها براي استفاده از فضا و چيدمان خانه كوچك به كار بردن درهاي آكاردئوني است. اين درها به شما كمك ميكنند فضاهاي مختلف را از هم جدا كنيد. زماني كه يك در آكاردئوني كاملا بسته باشد، شبيه يك ديوار عمل ميكند. در دكوراسيون سوئيت كوچك ميتوانيد فضاي خصوصي و اتاق خواب خود را در يك كابين مكعبي شكل جاسازي كنيد كه زير آن چرخ دارد.

گرانقيمت و پر هزينه است.

نصب آن آسان است. در طرح و رنگهاي مختلفي قابل اجرا است. چوب عايق صوت خوبي است. معمولا در مناطق مرطوب مانند شمال بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد. اين نوع سقفها در مقابل حمله موريانه و تاب خوردگي مقاوم نيستند. در مقابل آتش مقاوم نيست. اتاقي كه داراي سقف كاذب چوبي است، بايد براي كاهش رطوبت، دماي آن اتاق كنترل شود. نياز به نگهداري زياد دارد. گرانقيمت و پر هزينه است. پي وي سي يا پلي وينيل كلرايد، ماده ي رايجي در طراحي سقف كاذب است. نگهداري از اين نوع سقفها كم و طول عمر آنها بيش از 10 سال است. سقفهاي پي وي سي جايگزين مقرون به صرفه اي براي سقفهاي معمولي هستند. در طرح و رنگ و اندازههاي مختلف وجود دارند و داراي سطوح صاف هستند. پي وي سي براي سلامتي خطرناك است. در برابر گرما مقاوم نيست. شيشه ماده خوبي براي طراحي سقف پذيرايي است. شيشه يك ماده شكننده و شفاف غير بلوري است، كه ميتوان با اضافه نمودن مواد مناسب، آن را به يك متريال غير شكننده و غير شفاف تيديل نمود.

در اين سبك از دكوراسيون داخلي منزل از المان هاي سنتي مانند: مبلمان مجلل، لوازم تزئيني زياد استفاده ميشود. چوب مبلمان اقلبا تيره، پالت هاي رنگي پر رنگ و بافت پارچه اي متنوع استفاده ميشود. اين سبك بر اساس حساسيت اروپايي ها طراحي آشپزخانه بدون اپن شده است. در بين انواع سبك هاي طراحي شده توسط بشر اين تنها سبكي است ايراني ها در آن دخيل هستند. اين سبك منحصر به فرد خاورميانه است و در آن از گليم و فرش ايراني استفاده شده است. اين سبك طراحي دكوراسيون داخلي منزل بيشتر از نقوش اسلامي و رنگ هاي گرم استفاده ميكند كه موجب مي شود حس خوبي به انسان دست به دهد. پشتي و تشك از بخش هاي اصلي اين سبك هستند. البته اين سبك تا به الان مقداري فرق كرده است و در آن بجاي پشتي و تشك از مبلمان با طرح قديمي استفاده ميشود. سبكه هاليوودي يكي از جذاب ترين سبك هاي دكوراسيون داخلي منزل است. كه در آن از وسايل با شكوه و مجلل استفاده ميشود.

در مقاله اي ديگر ايده دكوراسيون اتاق خواب را ببينيد.

kitchen decorationپيشنهاد مي شود با انواع دكوراسيون آشنا شويد. از اين ترفند ميتوانيد براي طويلتر نشان دادن راهرو يا سالن اصلي نيز استفاده كنيد. به طوري كه دورترين ديوار از در ورودي را با يك رنگ تيره رنگ كرده و براي ساير ديوارها از رنگهاي روشن استفاده كنيد. با استفاده از اين تكنيكها ميتوانيد چيدمان منزل كوچك خود را طوري تنظيم كنيد كه بزرگتر از مساحت واقعي خود به نظر برسد. اكثر خانههاي كوچك چهل پنجاه متري فقط يك اتاق دارند. اما ممكن است صاحبان اين آپارتمانها علاقه داشته باشند دو فضاي مجزا براي اتاق كار و اتاق خواب داشته باشند. براي دستيابي به اين مهم ميتوانيد از تختخوابهاي سكويي استفاده كنيد. در مقاله اي ديگر ايده دكوراسيون اتاق خواب را ببينيد. اين تخت خوابها در ارتفاع بالا قرار گرفته و به وسيله نردبان تعبيه شده در قسمت كناري يا جلويي خود قابل استفاده هستند. از فضايي كه زير اين تخت خواب ايجاد ميشود ميتوانيد براي طراحي يك كتابخانه كوچك شخصي به همراه ميز كار استفاده نماييد.

  • منحني ها و اشكال ارگانيك
  • چيدمان اصولي
  • سبك آرت دكو
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • تنوع طرح و رنگ

kitchen decorationخلاقيت و سليقه خود را در طراحي دكوراسيون سوئيت كوچك به كار ببريد و ديوارها را از سقف تا كف قفسهبندي كنيد. اين قفسهها به شما فضاي بسياري ميدهند. ميتوانيد در آنها كتاب بچينيد يا وسايل تزئيني، يادگاريهاي سفر و گلدانها را بگذاريد. با اين روش به ميز و استند جدا كه جاگير هم هستند نياز نخواهيد داشت. اين كاناپهها در انواع مدلها و ابعاد توليد ميشوند. ميتوانيد از آن به جاي تخت هم استفاده كنيد و ديگر نيازي به اتاق خواب مجزا نداشته باشيد. يكي از تركيب رنگهاي پرطرفدار براي چيدمان خانه كوچك سفيد و رنگ چوب است. اين دو رنگ براي فضاسازي در سوئيتهاي كوچك بسيار كاربردي هستند زيرا محيط را بازتر نشان ميدهند. چوب طبيعي براي اكثر افراد آرامش و آسايش خيال ايجاد ميكند و از سردي سفيد ميكاهد. اگر براي كف و ديوارها رنگهاي روشن و مايل به سفيد به كار بردهايد، چند وسيله را با رنگهاي تند و سرزنده انتخاب كنيد.

يكي از نكات مهمي كه در چيدمان مبلمان در خانه و آپارتمان هاي كوچك بايد به آن توجه كرد، پر كردن فضاهاي حاشيهاي است. مبل راحتي ال براي اين منظور بهترين گزينه است. اين مبل در بازار با تنوع بسيار زيادي عرضه ميشود. مبلهاي ال به دليل اينكه بسيار خوب در كنار يكديگر قرار ميگيرند و فضاهاي اضافي را مي پوشانند، معمولاً طرفداران زيادي دارند. توجه داشته باشيد تا به رنگ و خطوط در طرح مبلمان نيز دقت كنيد. معمولاً رنگهاي روشن علاوه بر اينكه ظاهر مدرن به دكوراسيون منزل شما ميدهند، بسيار چشمنواز بوده و فضاي خانه را بزرگتر جلوه ميدهند. اگر قصد خريد ميز مجزا براي دكوراسيون داخلي خانه كوچك خود را داريد، بهتر است ميز دايرهاي را در ليست اول گزينههاي خود قرار دهيد. ميزهاي دايرهاي به دليل لبه گرد، فضاي بيشتري از اتاق را در اختيار شما قرار ميدهد. شكل دايرهاي ميزها باعث ميشود تا فضاي كمتري از كف اتاق پوشيده شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد