قيمت تلويزيون سامسونگ بانه

۳ بازديد

تلويزيون سامسونگ اولد ساده كه مشتريان را جذب مي كند

تلويزيون سامسونگ مدل 6965 منحني از جمله محصولات بسيار شيك و جذاب اين شركت است. به بررسي تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55k6965 سايز اينچ مي پردازيم. صفحه نمايش خميده اين محصول جذابيت دو چنداني به تلويزيون سامسونگ مدل 6965 بخشيده است. طراحي متفاوت پايه ها كه در ميانه بدنه قرار دارند . جلوه خاصي براي تلويزيون سامسونگ مدل 55k6965 به ارمغان آورده است. البته ميتوان با براكت اين تلويزيون را به ديوار هم متصل كرد. صفحه خميده و 55 اينچ، براي پذيرايي و سالن هاي متوسط و بزرگ گزينه مناسبي است. كيفيت تصويري كه اين تلويزيون قادر به نمايش آن است فول اچ دي (full HD) با رزولوشن 1920×1080 پيكسل است و تصاويري شفاف و واضح را نمايش ميدهد. سيستم صوتي تعبيه شده در دستگاه توان خروجي معادل 20 وات دارد كه توسط 2 اسپيكر 10 واتي تامين ميشود و براي اين محصول مناسب و كافي هست. همچنين خروجي اپتيكال براي علاقه مندان موسيقي تعبيه شده است كه ميتوانند ساير دستگاه هاي صوتي را به اين تلويزيون متصل كنند.

گيرندهي ديجيتالي DVB-T نيز در اين تلويزيون وجود دارد، كه ميتوان به واسطهي آن به تمامي كانالهاي داخلي دسترسي پيدا كنيد. ناگفته نماند، كه اين محصول از قابليت اتصال به موس و كيبورد از طريق بلوتوث نيز بهرهور است. همچنين با قابليت sound sync ميتوانيد صداي تلويزيون را به گوشي انتقال دهيد و كسي را آزار ندهيد. AU7000 از تلويزيونهاي بالارده و جديد كمپاني سامسونگ است، كه در سال 2021 اين برند از آن رونمايي كرده است. همه و همه حاكي از بي همتايي اين تلويزيون است. صفحه نمايش كريستالي، كيفيت تصوير فوركي و پردازندهي crystal processor 4k نيز صحنههاي ناب را برايتان خلق ميكنند. سيستم عامل تايزن و كارايي و سرگرمي هاي آن سرگرميهاي نا محدود را برايتان فراهم مينمايند. قيمت تلويزيون سامسونگ AU7000 مناسب و به صرفه بوده و مي تواند گزينه اي عالي براي كاربران با بودجه محدود باشد. يكي از پرفروش ترين تلويزيون هاي 2021، از آنِ سامسونگ است. تلويزيون سامسونگ AU7000 گرچه يكي از پرچمداران اين برند نيست اما با توجه به داشتن قيمت اقتصادي و همچنين تركيبي از طراحي شيك و كيفيت بالا توانسته است يكي از پرفروش ترين تلويزيون هاي 2021 از نظر خريداران افرالند باشد.

  • داراي رسيور داخلي ماهواره سرخود DVB-S2
  • داراي HDMI Quick Switch
  • موتور پردازش تصوير Hyper Real
  • تصاوير كش مي آيند يا جمع مي شوند
  • پشتيباني از تلتكست
  • تلويزيون بر اساس نوع - كيو ال اي دي (QLED)
  • محدود شده به نرخ رفرش 60 هرتز

چگونه قفل تلويزيون سامسونگ را باز كنم؟ اگر پس از روشن كردن تلويزيون سامسونگ خود مشاهده كرديد كه يك پيغام مبني بر قفل بودن به شما نمايش داده مي شود مي توانيد از راهنمايي هاي درج شده در اين بخش جهت رفع آن استفاده نماييد. در صورتي كه نياز به بررسي بيشتر دستگاه و تعمير تلويزيون سامسونگ خود داشتيد مي توانيد از طريق سامانه زود كمك با همكاران ما تماس بگيريد. براي رفع اين ايراد، ابتدا در حالي كه تلويزيون روشن است به APPS برويد و سپس تنظيمات را انتخاب كنيد. يك برنامه را براي قفل يا باز كردن قفل انتخاب كنيد و سپس قفل/باز كردن قفل را انتخاب كنيد. پين را وارد كنيد. پين پيشفرض چهار صفر يا همان «0000» است، اما بايد آن را تغيير دهيد تا بقيه كاربران مثلا فرزندانتان نتوانند آن را حدس بزنند. با پيمايش و انتخاب تنظيمات، پين را تغيير دهيد. در صورت نياز بهتر است آنرا در جايي يادداشت كنيد و در صورت فراموشي به آن مراجعه كنيد.

آيا زمان گفتن بيشتر درباره تلويزيون سامسونگ است؟

1) يكي از علت هاي كم و زياد شدن نور تلويزيون سامسونگ به صورت خود به خودي، فعال بودن قابليت تشخيص نور محيط فروشگاه مولودي مال است. عملكرد تشخيص نور محيط كه در برخي از مدل هاي قديمي سنسور ECO نيز گفته مي شود، نور اتاق را اندازه گيري مي كند و روشنايي صفحه را به طور خودكار تغيير مي دهد تا مصرف برق كاهش يابد. صفحه نمايش تلويزيون در يك اتاق با نور زياد، روشن تر و در يك اتاق تاريك، تيره تر خواهد شد. حالت تصوير بر روي حالتي كه براي شما بهترين نور را فراهم مي كند، تنظيم نماييد. همچنين مي توانيد ساير تنظيمات نور تلويزيون سامسونگ خود مانند نور زمينه، درخشندگي، روشنايي و غيره را از طريق همين منو تنظيم نماييد. 3) علت كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ مي تواند ضعف قدرت سيگنال و كيفيت سيگنال دستگاه متصل باشد. براي بررسي مشكل اطلاعات سيگنال را بررسي كنيد. سامسونگ شما فقط هنگام استفاده از يكي از دستگاه هاي جانبي اتفاق مي افتد، پس مشكل از تلويزيون نيست.

سپس حالت ساعت را انتخاب كرده و Manual را انتخاب كنيد.

ساعت را در تلويزيون سامسونگ ميتوانيد به صورت دستي و خودكار تنظيم نماييد. با استفاده از ريموت كنترل تلويزيون سامسونگ، SETTING را انتخاب كنيد و “All Settings” را انتخاب نماييد. به بخش عمومي (GENERAL) برويد و سپس وارد (عمومي و حريم خصوصي) “Public and Privacy” شويد و سپس مديريت سيستم “System Administration” را انتخاب كنيد. زمان و سپس ساعت را انتخاب كنيد. سپس حالت ساعت را انتخاب كرده و Manual را انتخاب كنيد. اكنون مي توانيد زمان فعلي را وارد كنيد. توجه: اين عملكرد فقط زماني كار مي كند كه تلويزيون به اينترنت يا با آنتن متصل باشد. با استفاده از كنترل از راه دور، تنظيمات (همه تنظيمات)، سپس عمومي (عمومي و حريم خصوصي) و سپس مديريت سيستم را انتخاب كنيد. زمان و سپس ساعت را انتخاب كنيد. حالت ساعت و سپس خودكار را انتخاب كنيد تا به صورت خودكار تنظيم شود. توجه: اگر تنظيمات ساعت خاكستري است، به اين دليل است كه شما در برنامه اي در تلويزيون خود هستيد.

  • تكنولوژي HDR
  • فايل هاي HTML5 را پخش نميكند
  • تعداد كافي پورت HDMI براي اتصال دستگاه هاي مختلف
  • عدم برخورداري از فناوري Q-Symphony
  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • سيستم آماده

پس از طي كردن مراحل بالا اتصال گوشي شياومي به تلويزيون سامسونگ برقرار ميشود و شما ميتوانيد محتوا گوشي خود را در ابعاد بزرگتر، تلويزيون به تصوير بكشيد و از تماشا آن لذت ببريد. همچنين شما ميتوانيد با دنبال كردن آدرس زير نيز به اين قابليت دسترسي پيدا كنيد. بيشتر بخوانيد: تلويزيون ايراني بخريم يا خارجي؟ كدام برند تلويزيون ايراني بهتر است؟ نحوه اتصال گوشي به تلويزيون سامسونگ براي Screen Mirror در گوشي هاي هواوي نيز همانند ديگر برندهايي است كه تا اينجا به آنها اشاره كرديم. در واقع Screen Mirror همان فناوري Miracast است كه كمپانيهاي مختلف سازنده گوشي موبايل از آن با عناوين مختلفي در گوشيهاي خود استفاده كردهاند. شركت هواوي نيز آن را Wireless Projection ناميده است. براي اتصال گوشي هواوي به تلويزيون سامسونگ كافي است تا مراحل زير را طي كنيد. مرحله 1. نوار گوشي را به پايين بكشيد تا گزينههاي Sort Switches در اختيار شما قرار بگيرد و سپس آيكون Wireless Projection انتخاب كنيد. مرحله 2. در اينجا از شما خواسته ميشود تا WiFi خود را روشن كنيد، سپس گوشي شروع به جستوجو و يافتن دستگاههاي در مجاورت شما ميكند.

براي اطلاع از تلويزيون سامسونگ ال اي دي چه كاري بايد انجام دهيد قبل از اينكه پشت سر بمانيد

همچنين ميتوانيد لپ تاپ يا كامپيوتر خود را با استفاده از كابل HDMI به تلويزيون سامسونگ وصل نماييد. براي فعال كردن آن، به منوي تنظيمات برويد، شبكه را انتخاب كنيد و روي Screen Mirroring ضربه بزنيد. پس از اين، ميتوانيد دستگاهي را كه ميخواهيد استريم كنيد انتخاب كنيد و آن را با تلويزيون خود جفت كنيد. اگر شما هر گونه سوالي در رابطه با كجا و نحوه استفاده از تلويزيون سامسونگ ال اي دي داريد، مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد. اگر مي خواهيد از هر برنامه اي در تلويزيون سامسونگ خود استفاده كنيد، مي توانيد آن را از فروشگاه Google play يا App Samsung يا Samsung Smart Hub دانلود كنيد. كاربران گرامي سايت آي پي امداد، ممكن است به دليل قديمي بودن نسخه مرورگر تلويزيون سامسونگ، نتوانيد سايتي را باز كنيد يا فيلمي را تماشا كنيد. اكثر تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ داراي يك مرورگر وب پيش فرض هستند. تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ تايزن از سري Q6OA و كلاس 8000 برخي از مدل هاي محبوب با مرورگرهاي وب هستند. به «برنامه ها» برويد. روي نوار جشتجو “search” “مرورگر وب يا web browser” را تايپ كنيد.

شركت سامسونگ خلاقيت زيادي را در توليد محصولات خود به كار ميبرد و اين موضوع باعث شده قيمت تلويزيون سامسونگ با توجه به تنوع محصولات تغيير كند و قشر بيشتري از جامعه را بتواند پوشش دهد. تلويزيون هاي سامسونگ جزو پرفروشترين تلويزيون هاي موجود در بازار هستند. بهترين تلويزيون سامسونگ ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱ رو بايد از بين تلويزيون هاي پرچمدار و بالا رده اين برند انتخاب كرد. برند سامسونگ در نه تنها در تلويزيون، بلكه در ساخت يخچال و لباسشويي و ظرفشويي هم سنگ تمام گذاشته سايت سامسونگ تلويزيون است. كمپاني سامسونگ از هم نظر كيفيت و هم از نظر قيمت توانسته رضايت افراد خيلي زيادي را به سمت خود بكشاند. به طور مثال در بين قيمت يخچال سايد موجود در بازار، قيمت يخچال سايد سامسونگ در مقايسه با ساير برند ها خيلي مناسبتر است و همچينين كيفيت و امكانات خيلي بيشتري را در اختيار كاربران قرار مي هد. بسيار خب بريم سراغ بهترين تلويزيون هاي اسمارت سامسونگ ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱.

تلويزيون سامسونگ اندرويد

اگر شما هر گونه سوالي در رابطه با كجا و نحوه استفاده از فروشگاه مولودي مال داريد، مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد